Translate

sobota, 20 czerwca 2020

CZERWIEC

                                Postępy w SALu i Nowy Haft na NR 2020

 
 Niestety w maju nie udało mi się wyszyć całego pieska, zbyt dużo innych projektów leżało wtedy u mnie na biurku. Nic się jednak nie stało, bo chyba Ula organizując ten sal zdawała sobie sprawę z tego, że będziemy miały dużo innych prac i dała nam aż 2 miesiące na wyszycie 1 obrazka :)     


       Nie zapominajcie również, że mój piesek wystąpi też u Ani z  
                                       http://kreatywna.tv/nowy-haft-na-nowy-rok-2020-6-podsumowanie-czerwca/


 Tak więc oto jest, w całej swej okazałości.


jest to już 5 haft w tym roku
wyszywałam na Belfast 32ct, nićmi DMC.


8 komentarzy:

  1. Cudownie wygląda na tej piegowatej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny haft :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :) i również serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piesek cudny i bardzo ciekawie się prezentuje na tej kanwie w kropki :) powodzenia, ja też mam nadgonić jeden miesiąc - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie prezentuje się na Belfaście w kropki :) cudny :)

    OdpowiedzUsuń