Translate

wtorek, 31 marca 2020

Marzec w Sal z Maria Brovko i Nowy Haft na Nowy Rok 2020

               

Jak już zapewne wiecie połączyłam te 2 wyzwania, a to tylko dlatego, że postanowiłam nie wyszywać nic nowego w tym roku (poza SALem)  muszę się uporać z moimi Ufokami- zwłaszcza tym 20letnim  :) 

 Na marzec  Ula zaproponowała nam aż 2 wzory do wyboru. Oj na początku miałam bardzo duży problem z wyborem - czy wybrać królika, mały prosty wzór- szybko się wyszyje, a zajęć sporo i może mi czasu nie wystarczyć (mimo, że mamy aż 2 miesiące) czy piękne jajeczko...ehhh te dylematy.


 Zdecydowałm się na królika z założeniem, że może uda mi się wyszyć też jajo.








Ale ze względu na obecną sytuacje i mnóstwo wolnego czasu wyszyję obydwa.
 Królik jest już gotowy i wskakuje na bloga.








Wyszywałam na Aida 20ct muliną DMC.
















Kwiatowe jajeczko dopiero zaczynam, więc do końca kwietnia powinno być skończone.
 
wyszywam również DMC na aida 20ct 












4 komentarze:

  1. Śliczny króliczek :) I jajko rośnie! Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, cieszę się ogromnie, że tk ładne wzory nam wybrałas

      Usuń
  2. Świetne wzory. O jajku też myślałam, ale na tym się skończyło :) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest jeszcze dużo czasu, może uda Ci się wyszyć.

    OdpowiedzUsuń