Translate

sobota, 14 listopada 2020

Listopadowe plany

 Witajcie kochani. Choć za oknem szaro, buro i czas kolejnego lock down w Irlandii, to u mnie kolorowo i ciekawie. Nie ma czasu na smuteczki i żale. 

Listopad to czas kiedy coś się kończy 😔 jak KOŚCI ZOSTAŁY RZUCONE , ale i coś zaczyna jak MYSTERY SAL.

Tak wiem obiecałam sobie, że nie będę już brać się za nowe rzeczy 😆 ale.....


 1.MYSTERY SAL

Napiszę wam jak to wygląda. Na początku dostałyśmy rozpiskę ze wszystkimi potrzebnymi kolorami mulin DMC. Następnie 2.11 e-mail dostałyśmy pierwszy etap, w którym było do wyszycia 659xxx w dwóch kolorach, następnie co 3-4 dni dostajemy kolejne etapy pracy, jednak warunkiem ich otrzymania, jest pokazanie zdjęcia z wykonaną pracą. Powiem wam, że bardzo fajna sprawa nie wiedzieć co się wyszywa oraz robić to z ludźmi z całego świata.












2. KARTKI BOŻE NARODZENIE 2020

To przedostatania  kartka w tym wyzwaniu. Wytyczne na listopad to; 
- kartka z elementem 3d ale samodzielnie wykonana
lub, i (do wyboru)
- bombka choinkowa (forma dowolna) 




3. SAL Z MARIA BROVKO

To już ostatni etap w SALu. Tym razem do wyboru miałyśmy aż 3 obrazki. 




oczywiście wybrałam rękawiczkę 😊
Na wyszycie tego wzoru mamy czas do końca grudnia.


4. NOWY HAFT NA NOWY ROK

Jednocześnie moja rękawiczka z zabawy w SAL Z M.BROVKO bierze udział w tej zabawie u Ani.


5. SAL KWIATOWY

Tutaj robie sobie przerwe, zabawa zakończyła się. Pozostały mi jeszcze 4 wzory do wyhaftowania, ale zostawiam je jako przerywniki na przyszły rok.


6.SAL ze zwierzątkami u Nadezhda Gavrilenkova.

Jak juz wam pisałam w ostatnim poście pozostały mi do wyhaftowania tylko i aż kontury. 
Oto efekt końcowy 





7. WILKI

Co tu dużo pisać, trzeba się wziąć do pracy. 


8. TRZMIELE NA LAWENDZIE autorstwa Anny Kuznecowej. 

  Tutaj podobnie jak w wilkach 😉


9. KOŚCI ZOSTAŁY RZUCONE

Wisienka na torcie, w tym miesiącu. Jak już wyżej pisałam to już ostatnie moje spotkanie z tą zabawą. Tym razem wypadły  ⛚   i   ⛚


figura geometryczna to moje zadanie na ten miesiąc 😊 
Ponieważ to już ostatnia zabawa w tym roku, postaram się wykonać aż 2 prace.

To wszystkie moje zadania na ten miesiąc, nudno z pewnością nie będzie. 
 Do zobaczenia na podsumowaniu miesiąca listopada 😃









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz