Translate

poniedziałek, 30 listopada 2020

Podsumowanie listopada

  Mamy 30.11 pora więc na podsumowanie. Jak już wiecie nie jest u mnie nudno, dzieje sie dużo i nie zawsze mam czas, by ze wszystkimi swoimi planami wyrobić się w czasie 🙈 taka moja natura, dużo rzeczy mnie zachwyca.

 Na FB grupie Asi w lisopadowym challange moim wyzwaniem było - zacząć tylko 2 nowe hafty w tym miesiącu 😅 wiem, niektórzy pomyślą wariatka. Tak mam, zbyt dużo rzeczy chcę zrobić. 

Więc zaczynajmy 


 1. MYSTERY SAL


Tutaj zasady są bardzo proste, po pokazaniu na grupie FB gotowego etapu co kilka dni dostajemy następny etap do wyszycia. Samych etapów jest 12, ja obecnie jestem na 8, choć powinnam być już na 9 😕









Powiem wam, że bardzo fajnie się wyszywa ten hafcik, a niewiadoma jaką przynosi kolejny etap jest ekscytująca.


2. KARTKI BOŻE NARODZENIE 2020

To przedostatania  kartka w tym wyzwaniu. Wytyczne na listopad to; 
- kartka z elementem 3d ale samodzielnie wykonana
lub, i (do wyboru)
- bombka choinkowa (forma dowolna) 

 Moja propozycja na listopadową kartkę to kolejny shaker box w kształcie bombki z wykorzystaniem papierów od ITD COLLECTION 


3. SAL Z MARIA BROVKO

Jak może pamiętacie ja wybrałam rękawiczkę. Niestety nie udało mi się jej wyszyć w całości 😕 



4. NOWY HAFT NA NOWY ROK

Tutaj rękawiczka z haftu powyżej - nieskończona przechodzi na grudzień. 


5. WILKI

Zbyt dużo im czasu w listopadzie nie poświęciłam niestety, chociaż plany były duże. Coś tam jednak im przybyło i powolutku wyłania się drugi wilk. Na szczęście był już VI z kolei maraton hafciarsk, który odbył się u Asi z FB grupy 'W wolnej chwili' i przybyło im w jeden dzień 1306 ///.

tutaj zdjęcie z rozpoczęcia maratonu




a tu z zakończenia- ciemno troszkę, ale poniżej lepsze zdjęcie







6. TRZMIELE NA LAWENDZIE autorstwa Anny Kuznecowej. 
Wstyd się przyznać, ale tu nie przybyło nic.




7. KOŚCI ZOSTAŁY RZUCONE

To już ostatnie spotkanie z kośćmi. Mineło bardzo szybko i bardzo przyjemnie. Ta ekscytacja za każdym razem, co też takiego przyniosą mi kości tym razem. Wymyślanie, by były to rzeczy inne, takie których jeszcze nigdy nie robiłam. Jak już mówiłam na początku miesiąca tym razem wypadły mi 2 czwórki - co dało mi figurę geometryczną, tak więc oto moje propozycje, miały być 2 udało mi się wykonać 3 😀 jest ich troszke więcej, bo kartki poleciały na bazarek dla chorych dzieciaczków.


Koło 


Kwadraty - tutaj wykorzystałam kolekcje od ITD COLLECTION. Kartki miały być proste w formie, takie by zmieścić się spokojnie do koperty.








Prostokąt - kartka dodatkowa na bogato 



Dziękuje wam serdecznie i do zobaczenia za kilka dni.




2 komentarze:

  1. Wow! Aleś Ty pracowita! Śliczne prace :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Ula my tak już mamy, nie usiedzimy na miejscu nic nie robiąc :) dziękuję ci bardzo :)

      Usuń