Translate

sobota, 5 grudnia 2020

Grudzień

  Mamy grudniowe popołudnie piątego już dnia tego miesiąca. Za 20 dni będziemy świętować w gronie najbliższych nam osób.  Dziwne i inne będą te Święta, bo i cały 2020 rok  jest dziwny przez szalejącego wirusa, ale nie traćmy wiary i nadziei na lepsze jutro.

Jedną z zabaw - wyzwań, które już się zakończyły jest KOŚCI ZOSTAŁY RZUCONE organizowana przez Anie z KREATYWNA JACEWICZÓWKA. Wraz z innymi szesnastoma dziewczynami zdobyłam wyróżnienie za wywiązanie się ze wszystkich 11 wyzwań.

https://kreatywnajacewiczowka.blogspot.com/2020/12/536-kosci-zostay-rzucone-podsumowanie.html?m=0




 Moje plany na grudzień są skromniejsze niż zazwyczaj, bo kilka zabaw się skończyło oraz więcej czasu zajmie mi praca zawodowa i przygotowania świąteczne. 

1.MYSTERY SAL



Zakończyć w terminie zabawę, nie lubię mieć zaległości bo potem nie zawsze wracam do zaległej pracy. Na dzień dzisiejszy pozostały mi jeszcze 3 etapy w MYSTERY SAL


2. KARTKI BOŻE NARODZENIE 2020

Na grudzień mamy do wyboru - kartkę spiner i obowiązkowo zimowy kwiat.




3. SAL Z MARIA BROVKO

Ostatni już obrazek z Salu, a idzie jak krew z nosa :(  muszę chyba zarwać kilka nocy i skończyć go w terminie. Na dzień dzisiejszy tylko tyle.



4. NOWY HAFT NA NOWY ROK

Jednocześnie moja rękawiczka z zabawy w SAL Z M.BROVKO bierze udział w tej zabawie u Ani.


5. WILKI

Niestety na razie idą w odstawkę, nie będę miała dla nich czasu w tym miesiącu.


8. TRZMIELE NA LAWENDZIE autorstwa Anny Kuznecowej. 

To im chciała bym poświęcić więcej czasu w tym miesiącu, jak bedzie zobaczymy. 


Na dzień dzisiejszy prezentuje się tak.

 To wszystkie moje plany na grudzień. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz