Translate

czwartek, 31 grudnia 2020

ROK 2020

    Koniec roku to pora na podsumowanie. A był to dla mnie bardzo obfitujący rok, zarówno hafciarsko jak i w innych pracach ręcznych. Zawdzięczam to tylko i wyłącznie Covid, więcej czasu w domu = więcej wykonanych prac.

Długo myślałam jak zebrac to razem do kupy i jak opublikować. Doszłam do wniosku, że najlepszym wyjściem będzie podział tematyczny. 

Zaczniemy od 

HAFT

Na początek SAL z M.Brovko

Powinno być 6 haftów, ale jak już pisałam wcześniej był to dobry hafciarsko rok i udało mi się wykonać o 2 prace więcej.



SAL Kwiatowy od A. Petunova


Wzorów było 12 pozostały mi jeszcze 4, być może wyszyje je w przyszłym roku.


INNE 

To już duże wzory, wszystkie 'prezentowe'. Niestety brakuje tu jeszcze zimorodka z wróżką i choinki z wesołymi sówkami ( zimorodek poleciał juz do właściciela, nie pozostawiając po sobie żadnych zdjęć, a sówki potrzebują konturów, być może uda się to dzisiaj).


 

Kartki
 Zaczne od kartek do wyzwania KARTKI NA BOŻE NARODZENIE



Dziękuję bardzo Uli za wspaniałą i jakże owocną zabawę.


KARTKI INNE

Wykonane w różnych wyzwaniach i live organizowanych na FB oraz okazjonalnych, stworzonych na specjalne, wyjątkowe okazje.




i ostatnia już grupa 

RZECZY INNE 

 Tak jak exploding boxes, albumy, foamiranowe kwiaty, notesiki.
 



Bardzo serdecznie dziękuję wam, za cały wspólny rok. 



 ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIM 

BY NADCHODZĄCY PRZYSZŁY 2021

 PRZYNIÓSŁ WIELE SZCZĘŚCIA, 

CZASU NA WŁASNE PASJE, 

KOCHAJĄCYCH WAS LUDZI DOOKOŁA 

I ZDROWIA W TYM SZALONYM CZASIE.




1 komentarz: