Translate

czwartek, 23 marca 2023

7. Podsumowanie lutego 2023

 Choć nic tego nie zapowiadało, już sam początek lutego okazał się dla mnie i mojej rodziny smutnym miesiącem 😔 

Najpierw nasz wierny przyjaciel i członek rodziny Czesław - kot który miał bardzo ciężki start w swoim życiu, ktoś go wyrzucił do śmieci jako całkiem małego kociaka, jako jedyny z całego miotu przeżył podróż śmieciarką, a następnie różne maszyny na sortowni śmieci. Kociak bojący się wszystkiego i wszystkich trafił na dobrą duszę, która go przygarnęła podsunęła do wykarmienia swojej kotce, a potem trafił do nas i od tego momentu był z nami aż 12 lat do feralnego 4.2.2023 kiedy okazało się, że ma raka z przerzutami i nic nie można dla niego zrobić 😭



Trzy dni później 7.2.2023 kolejna smutna wiadomość, zmarła babcia męża. Niby dożyła pięknego wieku 99,5 lat, ale żal i smutek pozostają 😪

Po takich wydarzeniach, chęć na xxx była prawie zerowa, potem wyjazd na tydzień do PL, więc ten miesiąc jest słaby zarówno w ilość dni hafciarskich jak i ilość postawionych znaczków.

Łącznie miałam 22 dni hafciarskie i postawiłam 11162,5 znaczków.


                                                         4 SEASONS' OD LANARTE

                                                          przybyło tu 6649 znaczków

                   

 

Oczywiście nie obyło się bez kłopotów 🥺 
Pomyliłam ilość nitek i tło zamiast wyszyć 1 niteczką zrobiłam dwoma. 
Musiałam wypruć aż 1640xxx 😪 dodatkowo miałam tygodniowy wyjazd do Polski stąd też zrobiła się niemała obsuwa 😔 
Na szczęście udało mi się wszystko nadrobić w ciągu 1.5 tygodnia 🙂
  
                                                     "Wreath of all the season"
                                                      Przybyło 2867 znaczków
                             było
                            jest


W "spring owl" 🦉 nie postawiłam ani jednego znaczka 😔


A "Anioł" wzbogacił się zaledwie o 664 /// 
dobiłam do brzegu i tak chyba zostanie na dłużej.
           

                    INNE
Łącznie przybyło tu 982 znaczki

   Tutaj pojawi się nowość
Zestaw który zamowiłam tu
                             https://www.instagram.com/natalialuzhanskaia/
                             bardzo fajnie przygotowany, plastikowa kanwa dostosowana do woru.
Wyszywa się bardzo dobrze, zwłaszcza że dostałam od autorki pliki na sagę 😅
jest to mój podróżny haft.

Kolejnym jest sampler temperaturowy, niestety nie zawsze pamiętam by spisać codzienną temperaturę 

2 komentarze:

  1. Przykro mi z powodu Waszej straty...
    Tak to w zyciu przeplatają się radości ze smutkami...
    Dobrze, że mamy nasze hobby... czasem dzięki niemu jest trochę łatwiej.
    Serdecznie pozdrawam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥ dziękuję ci bardzo, to znaczy dla mnie bardzo wiele :-)

      Usuń