Translate

wtorek, 28 lutego 2023

6. Podsumowanie stycznia 2023

            Wszystko przeciwko mnie :(      

Post z podsumowaniem stycznia nijak nie chciał się załadować z komórki mimo kilkudziesięciu prób, a komputer odmówił posłuszeństwa. W końcu komputer zaczął współpracę, więc z miesięcznym opóźnieniem jesteśmy ;)

Na początku tego roku zrobiłam sobie postanowienie, by codziennie usiąść do haftu i postawić choć kilka znaczków - piszę znaczków, bo część prac wyszywam xx, a część ///, dodatkowo we wzorach mam jeszcze kontury- back stitches i supełki - french knots. 

  Radość moja pod koniec miesiąca była ogromna, gdyż udało mi się tego dokonać po raz pierwszy w życiu :) 

Podsumowując w styczniu postawiłam 21323 znaczki - wszystkie moje prace wyszywam w programie Saga i to on mi tak obliczył.

 Udało mi się usiąść do xxx codziennie, bez opuszczenia ani jednego dnia :) 

W styczniu pracowałam na 4 głównych - zaplanowanych i 2 całkowicie niespodziewanych

Jak już wiecie biorę udział w wyzwaniu rocznym na 2 grupach FB 

                                                        '4 SEASONS' OD LANARTE

                                          tutaj wyszywam tygodniowo 1554 znaczki wg. 

                                             Sagi, ogólnie w styczniu przybyło 7853- tak wiem jest więcej, ale trochę                                               kombinowałam :)





tydzień 1


tydzień 2

tydzień 3

tydzień 4 

  

'WREATH OF ALL SEASONS' OD DIMENSIONS
tutaj wyszywam 2872 znaczki miesięcznie



SPRING OWL OD MORRA
Przybyło tu 4767,5



ANIOŁ wg. Bożeny Halickiej
  przybyło 2633///


INNE
Tutaj wstawiam całkowicie niezaplanowane prace ;)

 Pierwsza z nich to 
sampler temperaturowy- u mnie w postaci serduszek- na IG #wirusowysampler
 przybyło w nim 655xx  


Ostatnia już praca, to mój pomysł na zabawę walentynkową organizowaną przez Olę na Samplerowni
przybyło tu 2542xxx













4 komentarze:

  1. Wow! rewelacyjne postępy! Obłędnie prezentują się te hafty! Każdy mnie zachwyca :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też mnie zachwycają z każdym postawionym krzyżykiem coraz bardziej :) Ściskam gorąco ♥

      Usuń
  2. Piękne prace i piękny wynik!

    OdpowiedzUsuń