Translate

niedziela, 15 stycznia 2023

5. Plany hafciarskie cz. 4

Wiecie same, że na kartce plany robi się bardzo fajnie 😁 więc jeśli mi się uda to jeszcze te 3 prace chciałabym wykonać w tym roku. 

Pierwsza z nich to sampler  "Waterfall snow sampler" od Christine Shannon
Drugim są "Trzmiele i konwalie" od Anny Smith.
I ostatni to "Make a wish" od Merejki
Jak będzie, zobaczymy. Może uda mi się zrealizować wszystkie marzenia 😀 nie należy też zapominać o kilku drobiazgach, których tu nie ujełam, a które z pewnością się pojawią 😅 

5 komentarzy:

  1. Wow! a jednak i czwarta część :-) ten sampler jest obłędny! w czerwonej wersji ciężko by mi było przejść obok niego obojętnie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wiesz, ale jest też w wersji czerwonej :)

      Usuń
    2. Wiem... ale bronię się przed tą wiedzą ;-)

      Usuń
  2. Merejke też mam w planach , ale czy uda się w tym roku , zobaczymy. Sampler cudny , a te trzmiele - miodzio . pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te nasze plany :) na kartce bardzo łatwo się je robi

    OdpowiedzUsuń