Translate

czwartek, 5 stycznia 2023

2. Plany hafciarskie na 2023 rok cz1

 Zaczyna się nowy rok 2023
 pora więc przedstawić wam moje hafciarskie plany.
 Są bardzo ambitne 😅 mam nadzieję, że podołam i wszystko pójdzie zgodnie z planem.
  Jako pierwszy zaprezentuję wam sampler od Lanarte  "4 seasons" wg. Marjolen Bastin.
Orginalny wzór ma 80974,5 xx
 ja jednak poddam go lekkiej korekcji
 i u mnie będzie to 80771,5 xx
Winna wam jestem bardzo ważną informację, otóż w grupie na FB organizowane jest całoroczne wyzwanie polegające na podzieleniu wzoru na 52 części co odpowiada sumie 52 tygodni roku, a potem wyszywaniu część po części. 

U mnie będzie to 1553xx przez 51 tygodni i 1568xx w ostatnim 52 tygodniu.
Wyszywam na Belfast 35ct - white, co 2 nitki 

 Drugim wzorem jest "Wreath of all season" wg Karen Avery od Dimensions, z serii Gold Collection.
Tym wzorem biorę udział w  innej grupie na FB w  wyzwaniu rocznym. 
Tutaj będę wyszywać 2824xx miesięcznie. 
Wyszywam na Murano 32ct - white, co 2 nitki.
 

4 komentarze:

  1. Będę mocno kibicować wszystkim postawionym krzyżykom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za tak fantastyczne plany :-) Widzę, że należymy do tych samych grup :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wbrew pozorom świat hafciarski jest bardzo mały i z pewnością nie raz jeszcze się w nim spotkamy :)

      Usuń