Translate

piątek, 6 stycznia 2023

3. Plany hafciarskie cz.2

Trzeci projekt kupiłam bezpośrednio od autorki Morry -"Spring owl" zaczęłam go 20.9.2021r i mam w nim już 35% co daje 7107 XXX wyszytych w 11 dni. Wyszywam na białym Murano 32ct co 2nitki


Wyszywa  mi się go bardzo fajnie, nie jest zbyt skomplikowany, są tu półkrzyżyki, krzyżyki i kontury.

Czwarty z kolei haft to przeróbka wg Bożeny Halickiej. 
I tu już jest grubo 😅 mam17 kolorów podstawowych i do tego 42 blendy, a w samym wzorze niezłą pikselozę. Wiem, że dzięki temu gotowy obraz będzie cudowny, ale póki co chyba mnie bardzo zmęczył. 
Wyszywam na straminie 24ct półkrzyżyki w 2 nitki. 
Jeśli chodzi o sam materiał jest to mój pierwszy raz i dobrze, że mam go w zapasie bo bardzo fajnie się na nim pracuje. Jest sztywny, dziurki bardzo fajnie widoczne. Polecam zdecydowanie, ale tylko na ramy. Nie wiem czy tamborek zda tu egzamin.
Haft z zeszłego roku zaczęłam 27.08.2021 i mam w nim 26%

4 komentarze:

  1. Sówka jest przeurocza , a jaki to wzór Bożeny? Myślę podobnie , że stramina nie nadaje się na tamborek , za sztywna , ciężko byłoby ją upiąć
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) wzór od Bozeny to zamówienie indywidualne, troszkę tajniak ;)

      Usuń
  2. Piękne prace! Czekam na ich kolejne odsłony :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo, mam nadzieję że podołam :)

    OdpowiedzUsuń