Translate

piątek, 3 lipca 2020

CZAS WAKACJI

 
  Lipiec

Mamy nowy miesiąc pora więc na nowe wyzwania,
a więc od początku.
 Na lipiec i sierpień w SALu z Maria Brovko, Ula przygotowała nam aż 2 projekty do wyboru - ehh znowu dylemat, który wybrać.



        kotka z cytrynkowymi oczkami,

                                        czy

            uroczego królisia


trudny wybór i chyba jak zawsze spróbuje wyszyć 2, a zacznę od króliczka. Teraz tylko czekam na wzór i biorę się do akcji.


W Kości Zostały Rzucone, wypadły mi 1 i 4 = kwiatek, mam już pewien pomysł, ale zobacze czy uda mi się go zrealizować :) 


A w Kartki BN 2020 Ula dała nam wolną rękę, aby stworzyć formę jakiej do tej pory nie robiłyśmy. Muszę pomyśleć, bo jeszcze nie mam pomysłu, jaką formę wykorzystać.

To tyle, jeśli chodzi o nowe plany na lipiec... nadal pozostają mi back stitches w 3 obrazkach i zimorodek do skończenia. 





4 komentarze:

  1. Piękne wzory, nie dziwię się że trudny wybór. Ja wybrałabym obydwa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że obydwa będę wyszywać :) nie może być inaczej ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Też mam dylemat, który wzór wybrać...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko obydwa, bardzo szybko królika się haftowało :) pozdrawiam serdecznnie

    OdpowiedzUsuń