Translate

niedziela, 26 lipca 2020

SAL z Marią Brovko oraz Nowy haft na Nowy Rok 2020- lipiec

Jak już zapewne wiecie, moje hafty z SALu są jednocześnie postępami w drugim wyzwaniu "Nowy haft na NR" u Ani z http://kreatywna.tv/nowy-haft-na-nowy-rok-2020-7-podsumowanie-lipca/?fbclid=IwAR0fU87Txy5VxedD50dTaQgYLctrprKgTCWo9WV9RIddduCm-wiaxDGhD-k  no nie byłabym sobą, gdybym nie brała udziała w kilku wyzwaniach :D szkoda tylko, że ten czas nie chce płynąć wolniej, tylko pędzi jak szalony. 
Na okres wakacji- lipiec + sierpień Ula dała nam aż dwa wzory do wyboru. Zawsze mam problem co wyszyc, a z czego zrezygnować, a że podobaja mi się obydwa wzory wpadłam na szaleńczy pomysł by wyszyć obydwa. 
Jako pierwszy na tamborek wskoczył uroczy króliczek z kwiatkiem. Nie był zbyt duży, bo zaledwie 2092xxx 







       plus kontury oczywiście, bo bez nich jednak był mdły i niewyraźny.
 

9 komentarzy:

  1. Śliczny króliczek :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, królik pierwsza klasa 👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a króliś to prawdziwy słodziak :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny, kolorowy króliczek z kwiatkiem. Świetnie do lipca pasuje :)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Pięknie wyszedł króliś, też mam w planach ten haft, mam tylko lekkie opóźnienie. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i dużo czasu na pasje życzę :)

      Usuń
  5. Jaki śliczny! Tyma razem też widzę kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń